De eneste to på Vega

Det blev ikke til blogindlæg i januar. Jeg har ellers fået læst nogle gode bøger og set nogle gode film, så det er egentlig ideer til indhold, der har manglet og for så vidt heller ikke tid. Jeg har bare ikke fået det gjort. Men min januar sluttede med et brag af en koncert på skønne Store Vega, hvor jeg hørte De eneste to, så det føles oplagt at indlede februar med at dele den oplevelse. Jeg har tidligere hørt De eneste to på Vega og også på både Roskilde og Smuk fest, men det gjorde ikke oplevelsen mindre. Det var en Peter Sommer og en Simon Kvam i topform og det blev ikke ringere af, at Søren Huss dukkede op under ekstranumret. Desværre fik vi kun et halvt nummer med Søren Huss som gæst, men det er også eneste anke. Alt andet var perfekt. Stemningen og musikken. Det var ikke sidste gang, jeg indløser billet til de to.

IMG_7126

IMG_7127

IMG_7125

IMG_7114

IMG_7123

Skriv et svar

