Tegner debuterer som forfatter

Min søn og jeg er begge ret vilde med John Kenn Mortensens monstre og hans Post-it-monstre og Flere post-it-monstre udgivet på Aben maler, er blandt de få bøger min søn har ønsket sig. Han har ikke arvet morens læsehest-gen. Kender man ikke allerede John Kenn Mortensens post-it monstre, kan jeg kun anbefale, at man får rettet op på det. Se evt. lille præsentationsfilm her. I går debuterede John Kenn Mortensen så som forfatter. Jeg har endnu ikke fået læst bogen, De utilpassede, men glæder mig til det. I forbindelse med udgivelsen har Forlaget, Carlsen, udgivet en boks med 30 forskellige John Kenn Mortensen postkort med kuverter. Jeg har allerede foræret mig selv sådan en boks. Vildt flotte, uhyggelige og fede kort. Sønnen har også været henne og røre ved boksen flere gange, så den begejstring deler vi. Om jeg får ham til at læse bogen, må tiden vise. Læs om De utilpassede her.

20140927-173900.jpg

2 thoughts on “Tegner debuterer som forfatter

Skriv et svar

