Det kære campingliv

Jeg er nok ikke den eneste, der som HC Andersen synes, at livet er at rejse. Jeg elsker at rejse, at opleve nyt og at være i andre end de vante omgivelser. Jeg foretrækker at vælge rejsemål efter, hvor der er noget at se/opleve enten kulturelt eller skøn natur. Men jeg må også bare erkende, at med en travl hverdag er det også rart med en ferie helt uden planer og dagsorden, hvor det er ok at slappe af helt uden at forholde sig til ret meget. At have tid til at spille spil, hygge og sludre med børnene og få læst en masse bøger, at bade og være ude i sol og varm så meget som overhovedet muligt. Da mine børn var yngre, var vi flere gange på flycamping. Efter nogle års pause var vi af sted igen i sidste år og blev lige mindet om, hvor skøn en ferieform det er også selv om børnene ikke længere er små. Man bliver fløjet et eller andet sted hen og har så et telt med senge, køleskab, gasblus og havemøbler.

Skriv et svar

