Wes Anderson har gjort det igen

Det var med stor fornøjelse, at jeg så Wes Andersons Moonrise Kingdom fra 2012. Så det var med høje forventninger, jeg her til aften satte mig ind i biografen for at se The Grand Budapest Hotel. Og jeg blev ikke skuffet. Wes Anderson har gjort det igen. The Grand Budapest Hotel er en vidunderlig lille film. Der er humor, en fin lille og egentlig ganske simpel og enkel historie, den er stjernespækket, uden det virker krukket og uden, at de spænder ben for hinanden. Og den er hverken for lang eller kort, men lige tilpas. Jeg holder særligt af Wes Andersons leg med mediet og hans miks af genrer og teknik.

Se Moonrise Kingdoms trailer her. Og The Grand Budapest Hotels her.

Skriv et svar

