Med børnene til stand up

Linda P

Jeg har længe lovet min søn, at vi skulle til Stand Up, så i går tog jeg begge mine børn med til Ballerup for at se Linda P.s nyeste show: Linda P.s hovedpine, en mellemting mellem stand up og teater, men hovedvægt på det første, men bestemt med et plot eller i hvert fald en gennemgående rød tråd. Et personligt show med Lindas skilsmisse – eller måske mere præcist optakten til et forlist ægteskab eller måske mest af alt en forklaring. Jeg synes, Linda P. er vildt dygtig og generelt vanvittig morsom og største delen af showet var også super godt. Der var enkelte dele, jeg ikke var så vild med. Bl.a. en barscene, der også indbefatterede en hånddukke. Og så ødelagde det showet lidt, at man havde valgt at indlægge en pause. Den virkede lang og unødvendig. Showet varede i sin helhed nok ikke meget mere end 1½ time og det havde været fint at få det i et stræk, jeg tror, det havde stået stærkere. Men jeg fik grinet især i starten af første del og vi fik mærket en næsten alvorlig og meget personlig Linda P. Alt i alt var børnene og jeg enige om, at hun var en aften værd.

One thought on “Med børnene til stand up

Skriv et svar

