Strikkehygge med Farmorfabrikken

På Forlaget har vi sådan ca. en gang om måneden en krea-aften. Det går i al sin enkelthed ud på, at vi er en lille folk, der bliver efter arbejde og nørkler med, hvad vi nu en gang har af små strikke/hækle/sy-projekter. Det er tophyggeligt og en skøn måde at tilbringe lidt tid med skønne kolleger på. Desværre er det længe siden, jeg sidst har været med. Jeg får nørklet, men mest hjemme og det varierer meget, hvor meget/lidt, jeg får udrettet. I dag har jeg så haft min debut i en anden slags strikkeklub, nemlig Farmorfabrikkens strikkeklub. Uldstedet lagde lokaler til. Det var top hyggeligt. Jeg tror, vi var et sted mellem 20 og 30 strikke-tanter. Der blev nørklet, sludret og kikket på garn. En super hyggelig – og for mig – og anderledes måde at tilbringe sin aften på!

20140128-225448.jpg

20140128-225455.jpg

One thought on “Strikkehygge med Farmorfabrikken

  1. Pingback: Blogbesøg af amok | Anette Østers Blog

Skriv et svar

