Robot til kollages søn

For meget længe siden lovede jeg, at jeg ville hækle en robot til min kollegas lille søn, men jeg har bare ikke fået det gjort. Egentlig holder jeg meget af at hækle, strikke og sy. I perioder får jeg lavet rigtig meget og i perioder ingenting. Har lige haft en lang periode helt uden at få produceret. Ind imellem skyldes pausen ikke så meget manglen på ideer, men hvad produktet så lige skal bruges til/hvem det skal afsættes til. Det har så ikke lige være tilfældet denne gang, der har jeg bare ikke fået sat mig med garnet. Men miraklernes tid er ikke helt forbi. Jeg har nu fået lavet en lille tyk bamse, der med lidt god vilje ligner en robot. Ide og opskrift har jeg hentet i Annika Messings Hæklerummet, men da jeg skulle gøre den færdig, havde jeg ikke lige bogen inden for rækkevidde, så armene er blevet meget for korte og der skulle have været flere knapper, men mon ikke det går…

20130829-083326.jpg

Skriv et svar

