Suede – herlig opvarming til Roskilde Festival

Til min fødselsdag fik jeg et årskort til Tivoli af mine to skønne børn. Kortet blev indviet i går, hvor jeg var inde og høre Suede. En koncert jeg har glædet mig til længe, og som var et plaster på skuffelsen over ikke at have fået billet til deres koncert i Lille Vega i onsdags. Det var en skøn aften og jeg er intakt Suede fan. Desværre har Tivoli et problem med lyden, super ærgerligt. Men derud over var det en skøn aften. Hvorfor er det lige, at Suede hverken spiller på årets Roskilde eller Smuk Fest? Anyway aftenen i går var en perfekt start på Roskilde, som jo er lige om lidt.

20130628-085759.jpg

20130628-085840.jpg

20130628-085902.jpg

Skriv et svar

