Silver Linings Playbook

Forleden var jeg med min datter inde at se silver linings playbook. Min bror og nogle kolleger havde med varme anbefalet den som en helt igennem feel good film, som kan ses mere end en gang. En veninde synes, hun havde kedet sig lidt under filmen, men at hun havde en dejlig følelse indeni, da den sluttede. Min datter havde det nok lidt som min veninde og syntes, den var lidt vel lang. Selv var jeg helt solgt. Jeg kunne rigtig godt lide dens skæve personligheder, humor og dens gennemstrømmende stemning af feel good.

se trailer her

Skriv et svar

