Arkitektur og pandekager

I fredags var jeg til Kommunernes Skolebiblioteksforenings årsmøde. Det blev afholdt på Københavns Rådhus. Det var en super god dag, nogle rigtig spændende oplæg og en god stemning, men bedst af alt var nu alligevel den afsluttende rundvisning. Vi så kun en ganske lille del af Rådhuset, men vi fik nydt de smukke lokaler og den flotte og gennemførte arkitektur. Og vi fik lov til at komme helt op under loftet og ud på taget. Og så på en smuk forårsdag med solskin og ingen blæst. Jeg følte mig vildt heldig og det var ganske svært at løsrive sig. Afslutningsvist blev der serveret Rådhuspandekager, hvorfor de er så omtalte, forstår jeg så ikke lige, synes så afgjort, at mine egne er bedre…

20130505-205331.jpg

Skriv et svar

