Litt Talk på Vallekilde Højskole

Sidste år deltog jeg med stor begejstring i Litt Talk på Vallekilde Højskole og det er med en vis bitterhed, at jeg har måtte sande, at det desværre ikke går i år. Jeg er inde i en periode, hvor jeg har en del ud-ad-huset aktivitet. I denne uge har der været foredrag på Gentofte Hovedbibliotek, paneldebat i Roskilde og oplæg på Københavns Hovedbibliotek i morgen og ugen op til dette års Litt Talk er der to konferencer, hvoraf den ene er i Viborg, og hvor jeg har indlæg på begge, så skal jeg have lidt hjemmetid og måske ligefrem lidt litteraturfri, ja, så må jeg desværre gå glip af dette års Litt Talk på Vallekilde Højskole. Har man weekenden fri og er man glad for litteratur, så kan jeg imidlertid kun anbefale, at man sætter weekenden af. Det var et af sidste års højdepunkter i min kalender og jeg er slet ikke i tvivl om, at det også bliver godt i år. Så tilbring en weekend på skønne Vallekilde, og få fyldt hjerte, hjerne og sjæl med skønne ord, stemninger og nye bekendtskaber.

Se programmet her.

Skriv et svar

