Herlig fødselsdagsgave fra skønne børn

Til min fødselsdag for snart længe siden (juni), fik jeg koncertbilletter til Nabiha af mine to skønne børn. Det var ikke noget jeg havde ønsket mig. Jeg kender godt Nabihas musik, men havde ikke umiddelbart forestillet mig, at jeg skulle til en af hendes koncerter, men jeg elsker overraskelser og jeg er generelt åben overfor at prøve nyt og for at udfordre egen musiksmag. Og helt nyt og ukendt var dette jo ikke. Koncerten var så i lørdags og jeg drog sammen med min datter til Lille Vega. Koncerten var en rigtig god oplevelse. Kamille Amlié (tror jeg, hun hed) stod for opvarmningen. God og charmerende og en jeg gerne høre igen, og Nabiha leverede en fest. Der var en rigtig god energi og stemning, så bestemt en god koncertoplevelse. Og så er det bare rigtig dejligt at have en stor datter at dele gode koncertoplevelser med og store børn, der synes, deres mor skal glædes med den slags gaver.

20121127-141721.jpg

20121127-143806.jpg

Skriv et svar

