Kjole fællesskab

Jeg er ret vild med kjoler, hvilket vist kun er en slet skjult hemmelighed. Og jeg har rigtig mange af dem, men det er ikke dem alle, jeg bruger lige meget. Mange har faktisk hængt rigtig længe i skabet uden at have været brugt, men jeg kan alligevel ikke helt få mig til at skiller mig af med dem, men nu har jeg måske fundet den perfekte løsning. Resecond er et kjolefællesskab. Den fysiske butik ligger på Nørrebro. Her kan man bytte sine kjoler til en ny brugt kjole. Eneste krav er, at kjolen skal være i en ordentlig kvalitet og at den er nyvasket/renset. Det koster 100,- kr. om måneden at være medlem og man binder sig for et halvt år af gangen, men så har man også fri adgang til lidt af et kjole-mega. Og man bestemmer selv, hvor længe man beholder kjolen. Den kan byttes videre eller man kan beholde den – valget er ens eget. Et herligt og vildt tiltalende initiativ, for det er jo sjældent, fordi en kjole er slidt, at vi holder op med at bruge den.

2 thoughts on “Kjole fællesskab

  1. Kære Anette,
    Tak for din søde omtale af vores butik. Vi håber også, at du har lyst til at være med i Kjole fælles skabet. Vi har lige nu omkring 100 kjoler i str. 34-42 og vi har også ændret vores abonnementsordning lidt: Man kan melde sig ind en måned ad gangen for 150 kr, eller et halvt år for 600 kr (som du skriver) eller et helt år for 1.000 kr. Det har vi primært gjort, fordi de unge byttere i 20erne, synes at 600 kr. på én gang er lidt for meget for deres økonomi. Vi glæder os til at se dig og dine kjoler.
    Kærligst,
    Stine
    Resecond

Skriv et svar

