Mere Kamma…

I onsdags udkom Cecilie Wallengren og Dorte Pontoppidan Thyssens skønne billedbog, Kammas kjoler. Som jeg allerede har skrevet, betyder denne udgivelse noget helt specielt for mig. Og det var derfor helt vidunderligt, at de to havde valgt, at udgivelsen skulle fejres med en reception. Stemningen var helt fantastisk og jeg må indrømme, at jeg nød, at jeg på denne måde kunne koble mit professionelle liv med mit privatliv. Jeg var helt høj over, at mine børn skulle med til et arrangement på arbejde, fordi de faktisk var en del af det og det var så skønt at rigtig mange mennesker kom og støttede op om udgivelsen. Dejligt at have familien samlet og at det også blev et gensyn med gamle venner, som jeg ikke har set længe, men som jeg kan mærke stadig betyder rigtig meget.

Skriv et svar

