Den skaldede frisør

Her til aften har jeg været i biografen med min datter. Hun ville rigtig gerne se Den skaldede frisør, en film jeg nok ellers havde valgt fra, men da jeg nyder vores biografture, var jeg forholdsvis let at lokke. Og jeg blev virkelig positivt overrasket. Egentlig tror jeg, at jeg var den af os, der nød den mest, og jeg tror nok, min datter ind imellem syntes, jeg grinede lidt for meget og højt. Men jeg nød den virklige og jeg er ret sikker på, at det er en film, der kommer til at indgår i samlingen, når den engang kommer på dvd. Som en kollega sagde, er det en velegnet film til regnvejrs-samlingen. En romantisk komedie med kant. Det er længe siden, jeg har grinet så meget, men det var ikke bare flad romantik og sjov, der var også lidt kant og alvor under overfladen. Det er måske ikke en film, der sætter dybe spor og som bliver i kroppen i flere dage, men det er en film, der fik mig i godt humør og fik mig til at gå smilende fra biografen. En dejlig feel good film, filmet i smukke omgivelser, og med nogle helt vidunderlige karakterer.

Skriv et svar

