Godt tv gør en forskel

Generelt er det begrænset, hvad jeg ser af tv. Ofte foretrækker jeg at sætte mig med en god bog eller at se en god tv-serie på dvd. Men ind imellem kan det nu være meget rart at slappe af foran tv-skærmen, og se noget uforpligtende og noget som ikke kræver 100% opmærksomhed. Desværre synes jeg bare, at der er langt mellem det gode og underholdende. Det var derfor helt vidunderligt, efter have set Zulu Comedy Galla i går, at konstatere, at det havde været en god tv aften. Jeg så det sammen med mine to børn. Programmet var godt skruet sammen, og 100% gennemført. Det er længe siden, jeg har grinet så meget. Og det var skønt at kunne dele det med begge børn. Programmets kvalitet lå bl.a. i den gennemførte uhøjtidelige og selvironiske stil. Det havde været så nemt alene at have en vært og så en række optrædener på scenen, men det gennemførte lå i, at dette blev krydret med små film, interviews og musikvideoer.

Skriv et svar

