Buster – en hæklet pingvin

I erkendelse af, at jeg ikke orker at symaskinen står fremme hele tiden og at det bare er bedst at sy, når jeg er alene, er jeg atter begyndt at hækle og strikke. Har holdt pause efter et par mislykkede hækle forsøg. Ville have lavet et par hæklet Converse sutsko til kollegas lille pige. Opskriften og jeg er mildt sagt ikke gode venner og jeg har kastet håndklædet i ringen og afventer hjælp fra Farmorfabrikken. I mellemtiden har jeg hæklet en lille pingvin, Buster. Den blev heller ikke helt efter planen, men min søn har taget den til sig. Og jeg har lært, at jeg hækler forkert, når jeg kun tager en i stedet for begge løkker.

20120823-090526.jpg

20120823-091003.jpg

5 thoughts on “Buster – en hæklet pingvin

  1. jeg synes den er sød – sådan en ønsker jeg mig OGSÅ – ligesom jeg ønsker mig de der hunde du lavede, bukser og også gerne et par fede puder :o)

Skriv et svar

