Fanget i festivalboblen

Egentlig var det min hensigt, at jeg ville blogge lidt hver dag, imens jeg var på Smukfest. Det er jo så dejligt nemt med en iPhone. Men jeg blev hurtigt slugt af festivalboblen. En boble, hvor jeg glemmer alt om livet uden for bøgeskoven og er 100 % tilstedet i nuet. Et nu der er musik, grin, godt selskab og kolde øl. Igen i år har det været en utrolig skøn festival. Vejret har været perfekt, jeg har fået hørt utrolig mange rigtig gode koncerter, jeg har grinet og sovet alt for lidt, men føler mig alligevel fuld af energi og ganske frisk, nu hvor jeg atter er tilbage i hverdagen. Under festivalen tog jeg flere gange mig selv i at tænke, at jeg følte mig helt forelsket i livet. Jeg er af sted sammen med nogle ret skønne mennesker, men fik også snakket og grinet med en masse andre. Musikken, solen, grinet og afslappetheden gør mig i den grad godt. Inden jeg tog af sted, tænkte jeg, at jeg måske ikke skulle af sted næste år, men det skal jeg. Smukfest er virkelig et energigivende vitiamin tilskud, som jeg kan leve højt på længe. Og egentlig er det nok ganske sundt indimellem at glemme alt om hverdagen, hvad måtte indbære af forpligtelser, e-mails og to-do-lister, 100 % og bare være i nuet.

Der var så meget godt, at det lige nu er svært at fremhæve noget frem for noget andet, men blandt højdepunkterne var De eneste to, Mads Langer, Tim Christensen og Carpark North, men Malk De koijn, Bryan Adams, Marie Key, Kidd, Magtens korridorer og de mange andre var også rigtig gode oplevelser. Og så er jeg glad for, at jeg i år fik oplevet Stand up for Skanderborg, det er kikset de foregående år.

20120813-152640.jpg

Skriv et svar

