Smuk fest # 1

Så er festivaltasken atter pakket og teltet slået op på en græsplæne/boldbane i tilknytning til en boldklub. Turen gik i gå til Skanderborg og Smuk fest. Det er fjerde år i træk, at jeg tager af sted med en ganske særlig kvinde. Jeg har kendt hende, siden jeg var 14. Hun er en god veninde, familie, mine børns tante og min brors ex kone. Til hverdag får vi ikke set meget til hinanden, men jeg nyder at have denne tradion med hende. At vi en gang om året sammen forsvinder ind i
festivalboblen og glemmer alt om hverdagen og livet uden om. Da vi kom i går, var der ikke mange pladser tilbage på “vores” campingplads, men det lykkedes at finde en god plet, hvor der kunne være seks telte. Vi lægger i lejr med skøn lille flok, som vi mødte for to år siden. Festivalens første koncerter var ganske gode. Især Malk de Koijn og Bryan Adams. Ville også rigtig gerne have hørt Clemens – det havde været en fest, men han spillede samtidigt med hr. Adams og så vandt han altså.

20120809-083405.jpg

Skriv et svar

