Nye krea-bøger til inspiration

Jeg har fået to nye krea-bøger. Arne & Carlos Strikke-dukker og Debbie Bliss Baby-strikk. Jeg har fået dem fra det norske forlag Capplen Damm. Debbie Bliss’ bog findes desværre ikke på dansk, den er ellers ret skøn, men Arne & Carlos’ bog gør heldigvis. Jeg holder mest af at sy, men synes, det kan være rart med lidt afveksling og det er lettere at sidde med strikke- eller hækletøj i sofaen og det er også nenmmere at have med i tasken. Og selv om det er fedt at sy og jeg har nydt, at min stue den sidste uges tid har været en semi kopi af en systue, må jeg også indrømme, at jeg synes, det var helt rart, da jeg i aftes fik ryddet op og gjort rent og stuen igen lignede en stue. Hvem der bare havde et krea-rum. Men i mangel på det, har jeg i hvert massere af inspiration til en hulens masse strikke-projekter i de to skønne bøger.

 

Skriv et svar

