Fra pudebetræk til sengetæppe

Jeg fortsætter med at skabe nyt af gammelt sengetøj. For snart meget længe siden købte jeg nogle brugte pudebetræk. Jeg klippede dem op til en masse lige store firkanter. Som jeg efterfølgende syede sammen, og så er der ligesom ikke sket mere. Og dog, jeg fik købt hvad der skulle bruges af stof og for, men fik aldrig monteret det. Det handler ikke kun om, at jeg bare ikke har fået det gjort, men også om at jeg har følt det en smule uoverskueligt, hvordan jeg skulle få det monteret, uden at ødelægge det. Det er stort og uhåndterligt og jeg er ikke jordens mest tålmodige menneske. Men nu hvor jeg er inde i min krea bølge, var det nu eller aldrig. Og det lykkedes. Det er ikke blevet perfekt, men jeg tror/håber, at det kun er mig, der ser de små skønshedsfejl. Og jeg er i hvert fald super glad for, at jeg fik taget mig sammen og nu kan redde mig seng fint. Ideelt set skulle det have været lidt større, men det var, hvad fem pudebetræk kunne blive til. Nu skal jeg bare have syet nogle flotte puder. Tænker, de skal være ensfarvet.

20120805-211453.jpg

Pudebetrækkene er købt her

2 thoughts on “Fra pudebetræk til sengetæppe

Skriv et svar

