Kreativ søndag

Egentlig holder jeg rigtig meget af at være kreativ og foretrækker altid at være i gang med et eller andet projekt, som jeg kan hive frem de aftener, hvor jeg ikke sidder fordybet i en bog. Men i perioder bliver det kun til tanken, hvorimod jeg i andre er vildt produktiv. Ofte er det mangel på ideer, der gør at jeg går i stå, andre gange får jeg bare ikke rigtig lavet noget. Jeg har lige haft en af de rigtig lange pauser, men i dag var min sidste feriedag, så skulle jeg være kreativ i ferien, var det i dag. Og da en kollega har fået en lille datter, som jeg gerne vil lave et eller andet til, blev det den i gang sættende faktor. Egentlig ville jeg have hæklet et par Converse sutsko, men jeg kan ikke få opskriften til at fungere, så nu skal hun i stedet have denne farverige hund. Ideen og mønstret har jeg fra Rikke Olsens 100 ideer til håndarbejde fra Gyldendal 2011.

20120729-233424.jpg

Skriv en kommentar