Retur fra Roskilde Festival 2012

Så er jeg atter hjemme, vasket og veludhvilet efter nogle skønne dage på Roskilde Festival. Vores scene FORFATTERSKABET og den efterfølgende festival var begge en succes, og jeg glæder mig allerede til næste år. Jeg hørte flere gode koncerter sidste år, men alene det, at Bruce Springsteen kom og som altid leverede et brag af en koncert, var mere end rigeligt til, at Roskilde ville blive en succes. Og Jack Whrite og Malk de Koijn fredag aften og Magtens Korridorer søndag eftermiddag, er også blandt de rigtig gode oplevelser jeg har med mig hjem. Men Roskilde er jo også så meget andet. Der var i år Roskilde Retro med festivalplakaterne, mini Roskilde bygget i LEGO, musik quitz og hænge stole, man kunne slappe af i. Der var et fantastisk biblioteksområde, og jeg så flere, der rent faktisk læste i bøgerne. Der var et sted, hvor man kunne lave kartoffeltryk og meget mere. Roskilde Festival er en lille verden i verden, et sted fyldt med god energi og stemning. Det har været skønt at trække stikket et par dage og blot være til stede i nuet og glemme alt om verden uden for Roskilde.

Domen blev malet torsdag. Super flot resultat.

Resultatet af et kunstprojekt

Der laves kartoffeltryk

Skriv et svar

