Det kunne have været sjovt

Forleden så jeg den danske film Klassefesten. Det var ret bevidst, at jeg ikke så den i biografen, jeg har hele tiden tænkt, at det var en oplagt DVD til en hjemmeaften/weekend. Jeg tror, jeg havde forventet, at jeg skulle grine mig igennem det meste af filmen, men må indrømme, at jeg blev en smule skuffet. Der er flere sjove episoder og jeg fik brugt lattermusklerne, men den var ikke nær så sjov, som jeg havde regnet med. Jeg tror, problemet med den er, at den gerne vil være sjov, men også lidt alvorlig og seriøs og det er synd. Kvaliteten ved en film som fx Klovn the movie er, at den går helt til grænsen og en smule over, den er gennemført sjov, det gælder desværre ikke for Klassefesten.

Skriv et svar

