Til teaterkoncert med sønnen

Her til aften har min 13-årig søn og jeg været på Betty Nansen og se Mozart, teaterkoncert. Det var en kæmpe oplevelse. Forestillingen er utrolig god, skøn musik, helt utrolig flot fremført, fascinerende scenografi og fortolkning. Det var rørende og sjovt. Og så var det ret stort og dejligt at dele oplevelse med sin søn, som også synes, det var en stor oplevelse. Han var ret skepsis inden afgang, men den blev hurtigt manet til jorden. Jeg kan på det varmeste anbefale en tur forbi Betty Nansen, det er virkelig en seværdig forestilling. Jeg har tidligere haft min søn med inde at se Gasolin, som jeg selv har set to gange – først i 1995 på Dr. Dante og igen i 2007 på Østre Gasværk. Dengang var han kun 8 år, men han kan sagtens huske det og har ofte ytret ønske om, at han gerne vil gense det. Selv har jeg også nydt Come together ligeledes på Østre Gasværk og for ganske få uger siden Hvid magi på Edison. Bliver det sat op igen til næste år, skal begge børn med. Jeg må i det hele taget bare konstatere, at jeg så absolut er til konceptet teaterkoncert.

Skriv et svar

