Påskeæg, strikkeskade og skønne nordmænd

I december røg jeg som så mange andre – nok primært kvinder – på julekugle-strikning-bølgen. Jeg fik strikket rigtig mange julekugler og hyggede mig gevaldigt med det. Jeg havde imidlertid ikke regnet med, at jeg skulle kaste mig over lignende projekt før næste jul, men nu har de to skønne nordmænd Arne og Carlo også lave en påskebog, så nu er det bare med at komme i gang med at strikke påskeæg, påskekugler og  påskeharer etc. Jeg strikkede mit første påskeæg i onsdags og det blev ganske fint og kalder på selskab. Desværre er min venstre pegefinger nu dobbelt størrelse i forhold til normalt og har det ikke super godt med at blive brugt. Troede ellers kun det var løbeskader jeg skulle rammes af i tide og utide, men næh nej, det kan også være en udfordring for kroppen at strikke… Uanset anbefales bogen.

2 thoughts on “Påskeæg, strikkeskade og skønne nordmænd

  1. Bogen kan jeg ikke få før efter påske. Det vil være så fedt hvis du vil skrive opskriften til mig på påskeæggene. Skal bruge dem til skærtorsdagsmåltidet i kirken, Skanderborg.

    • Kære Sonja, jeg er nødt til lige at tjekke reglerne. Jeg vil rigtig gerne lægge opskriften ud, men jeg ved ikke, om man må, når nu den er taget fra en bog, man kan købe. Hilsen Anette

Skriv et svar

