Et skridt nærmere en twitter identitet

I dag har jeg været på det sidste af tre kurser i sociale medier ved Abelone Glahn arrangerert af Bogmarkedet for bogfolk. Hvor jeg da emnet var hendholdsvis blogging og facebook følte mig forholdsvist godt klædt på, kom jeg totalt “nøgen” til dagens kursus om Twitter og you tube, i hvert fald med hensyn til Twitter. Mit kendskab til you tube er ganske fint, jeg har dog ikke en kanal og endnu har til gode selv at lægge noget ud på you tube. Når det gælder Twitter føler jeg mig til gengæld som en novice. Jeg ved, hvad Twitter er og har egentlig også en profil, men jeg er aldrig rigtig kommet længere end til at oprette profilen. Da jeg var kommet så langt, vidste jeg ikke rigtigt, hvad jeg egentlig skulle bruge den til. Kurset i dag var en super indføringen i Twitter og det endte med, at jeg fik vakt min forlængst glemte profil til live. Jeg har nu valgt en lille håndfuld, jeg vil følge og tænker, at jeg så småt må i gang med at sende små tweets ud i verdenen.

Skriv et svar

