Herlig udsmykning på Kultorvet

Det seneste år har Kultorvet været lidt af en byggeplads, men en afslutning nærmer sig, den nye belægning på Kultorvet og Købmagergade skrider frem ad og der er blevet plantet træer på Kultorvet, hvilket er ret skønt. Jeg krydser Kultorvet flere gange om dagen, mit kontor ligger på Købmagergade, men vi spiser vores frokost og holder møder på Kultorvet. Det er ind imellem lidt af en udfordring, at krydses torvet, men sådan er det jo, når der skal laves forbedringer. Og det skal nok blive godt. Jeg glæder mig allerede til at sidde på Kultorvet til sommer med en god kaffe eller en iskold øl. Men i disse dage kan vi midt i byggeriet glæde os over, at der er nogen, der i nattens muld og mørke har dekoreret træerne – se billederne nedenfor. Jeg bliver helt glad og synes, det er en skøn happening.

Skriv et svar

