My week with Marilyn

I lørdags havde min datter inviteret mig med i biografen for at se My Week With Marilyn. Det er ganske vidunderligt med en så stor datter, der inviterer sin mor i biografen. Jeg ved egentlig ikke rigtig, hvad jeg havde forventet af filmen på forhånd, så det vil være forkert at sige, at jeg var skuffet, men jeg tror, det er en film, jeg hurtigt vil glemme. Michelle Williams var meget overbevisende i rollen som Marilyn Monroe og det var også en ganske sød og fin historie. Min anke går på, at jeg ikke rigtig blev forført, at jeg følte en distance til handlingen og personerne. På vores gåtur hjem efter filmen, var min datter og jeg meget enige om, at det var svært at sætte ord på vores skepsis, men at det nok primært handlede om, at vi havde forventet at blive forført af filmen, glemme at vi sad i biografen og i stedet lade os føre med ind i historien og det var ikke tilfældet. Den fremstår troværdig og loyal, men uden bid.

Skriv et svar

