Skal – skal ikke hoppe med på Wordfeud vognen

Jeg indrømmer, at jeg absolut ikke har været blandt de hurtigste til at hoppe med på Wordfeud feberen. Faktisk gik der rigtig lang tid, før jeg opdagede, hvad det egentlig var, der pludselig var en masse snak om på facebook og hvad det var folk havde så travlt med at spille på deres telefon. Derefter var jeg længe i tvivl om, hvorvidt jeg skulle hoppe med. Jeg har aldrig spillet scrabble og savner egentlig ikke en ny tidsrøver og en ekstra mulighed for overspringshandlinger i mit liv. Og så endte det alligevel med, at jeg oprettede en profil i går og nu pludselig har gang i flere spil. Det, der endte med at få mig i gang, var, at min søn spiller og bestemt syntes, at jeg også skulle. Jeg tænkte, at det kunne være hyggeligt at spille med ham, og en indirekte måde at være sammen på, når han er hos sin far. Og så er der jo også en form for skjult stavetræning i det. Så jeg kastede mig ud i et spil med min søn. Og jeg indrømmer gerne, at lige så frustrerende jeg allerede har fundet ud af, at det er, lige så hyggeligt finder jeg det også. Så konklusionen herfra må være, at Wordfeud er en ganske sjov udfordring, men at man skal passe på, at det ikke fjerner fokus for alt det vigtige, der er lige ved siden af en.

2 thoughts on “Skal – skal ikke hoppe med på Wordfeud vognen

Skriv et svar

