Post-it monstre

I dag har jeg købt denne helt vidunderlige bog, Post-it monstre af John Kenn Mortensen, til min søn og mig. Konceptet er ganske enkelt, men genialt tænkt og meget velfungerende. Bogen består ganske enkelt af en masse monstre alle tegnet på en post-it. Ingen tekst, men massere af stof til fantasien. Jeg glæder mig til en stille stund med min 13-årige, hvor vi bare skal nyde de mange monstre og måske prøve at tegne vores egne. Hurra for forlag som Aben maler, der sørger for at bøger som denne udkommer.

Se mere her og her.

Skriv et svar

