På storindkøb i Panduro Hobby

Panduro Hobby i Valby lukker desværre. Der er selvfølgelig også en i Frederiksberg Centret og en ganske tæt på min arbejdsplads, men det var nu den i Valby, jeg foretrak at bruge. Den er var ikke så stor, men havde for det meste, det jeg kom efter. Og da der nu er kommet en Stof 2000 ved siden af, tænkte jeg, at det var helt perfekt, men de nåede altså kun at være naboer i lidt over 14 dage – øv. Her mellem jul og nytår har er der 50 % på alle varer og mønstret stof er helt nede på 20,- kr. pr. meter, så i går og igen i dag har jeg været en tur forbi. Hylderne var allerede i går ved at være tomme, så jeg fik ikke alt det, jeg kom efter, men fandt i stedet noget andet, så nu har jeg fået opbygget mindre lager af stof, dekorationsbånd, tråd, gran m.m. Nu skal jeg så have fundet på nogle sy- og strikke/hækle projekter og der skal sorteres herhjemme, så jeg kan få noget opbevaringsplads til de mange materialer, jeg snart har fået skrabet sammen. Og så må jeg snart have mig en symaskine, heldigvis har jeg pt. min mors i pleje og jeg har slet ikke fået den brugt, men måske resten af dagen skal bruges på at sy?!

Skriv et svar

