En snak om børnelitteratur og endnu en Marie Key koncert

I dag har været en rigtig god og alsidig dag. I formiddags var jeg inviteret til en panelsamtale om børnelitteratur i Iben og mødregruppen på 24syv. Dagens Iben var Aydin Soei, i panelet sad udover mig Thomas Lagermann Lundme og Anna Bro. Stemningen og dialogen var god og det var vildt fedt med tid og ro til fordybelse. Jeg synes, vi kom vidt omkring og alligevel var det blot en lille del af børnelitteraturens mangfoldighed, vi fik talt om. Jeg er vildt glad for, at jeg blev inviteret med, det har været en god og lærerig oplevelse. Og jeg håber, at de en anden gang igen får lyst til at sætte fokus på børnelitteratur. Her til aften har jeg så atter haft glæden af en Marie Key koncert, denne gang helt akustisk, men absolut lige så godt, som da jeg for 14 dage siden hørte hende i Lille Vega. Det er virkelig en kvinde med format. Det er bestemt ikke sidste gang, jeg har været til koncert med hende, men imellemtiden vil jeg i morgen forære mig selv hendes nyeste CD.

Podcast af programmet kan hentes her.

One thought on “En snak om børnelitteratur og endnu en Marie Key koncert

Skriv et svar

