Hæklet sofapude

Jeg har holdt en lille pause i julekugle strikkeriet og i stedet hæklet en sofapude. Ideen er ikke min, jeg fik den, da jeg forrige weekend var til Bizar Bazaar – julemarkedet i Vanløse, hvor Trine Hertz solgte nogle rigtig fine hæklede puder. Min er ikke blevet helt lige så flot, men jeg er nu ganske godt tilfreds med resultatet. Jeg har valgt at begge sider skal være hæklede og jeg har har hæklet de to dele sammen og brugt dukkefyld fra Panduro. Det er en rigtig fin måde at få brugt nogle af de mangle garnrester, man så nemt får samlet sammen. Jeg vil også lave en, hvor der er stof på bagsiden.

Pudens ene side, pt. dens forside

Dens anden side, pt. bagsiden

 

Skriv et svar

