Marie Key – en kvinde med format og en kanon humor

Mange vil muligvis mene, at jeg er en smule langsom, men jeg har altså først lige opdaget Marie Key. Men hvilken opdagelse!! I går var jeg til koncert med hende på Lille Vega. Det var en fantastisk koncert, som jeg kommer til at leve højt på længe. En lille kvinde med et kæmpe format. Gode tekster og musik og så har hun den mest fantastiske humor. Hatten af for Marie Key og den varmeste anbefaling herfra. Hun vil være et oplagt navn til Roskilde 2012. Heldigvis skal jeg høre hende igen allerede den 7. december.

One thought on “Marie Key – en kvinde med format og en kanon humor

  1. Pingback: En snak om børnelitteratur og endnu en Marie Key koncert | Anette Østers Blog

Skriv et svar

