Et lys i mørket – velfærd på arbejdspladsen

Som jeg har nævnt tidligere, har vi skiftende velfærdsudvalg på mit arbejde. En gruppe på 2-3 udgør en velfærdsgruppe en måned. Eneste faste opgave er, at velfærdsudvalget står for at arrangere og afholde vores månedlige fredagsfrokost. Vi har frokostordning, så i princippet spiser vi nogenlunde samlet hver dag, men den sidste fredag i måneden spiser vi i samlet flok, bordet er pyntet og der serveres et glas vin/en øl til maden og evt. lidt sødt til kaffen. I fredags havde vi en af disse fredagsfrokoster og allerede i begyndelse af ugen havde vi fået udlevet et lanterne kit, så vi alle kunne samle og dekorere en lanterne som en del af pynten. Jeg er ikke specielt god til at tegne og mangler i den grad fantasi til at finde på, hvad jeg i givet fald skal tegne, så jeg satte min søn på opgaven og er utrolig glad for resultatet. I det hele taget var det en super hyggelig og god ide og sjovt at se de mange forskellige bud på, hvordan en lanterne kunne pyntes. Endnu en gang hurra for vores tradition med at prioritere velfærden på arbejdspladsen.

Startpakke/lanterne kit

Min søns flotte tegning på lanterne papiret

Det færdige resultat

Lanternen med lys i.

Jeg er overbevist om, at jeg i de kommende vintermåneder vil nyde at have den til at stå og lyse på mit skrivebord.

One thought on “Et lys i mørket – velfærd på arbejdspladsen

Skriv et svar

