Syning og landskamp

Jeg holder rigtig meget af at se en god fodboldkamp, og prioriterer så vidt muligt at se landskampe, når de ellers vises på en tilgængelig kanal (læs: ikke kanal 9). Og Danmark spillede jo som bekendt mod Portugal i går, men min søn er hos sin far i disse dage, og i går var også dagen, hvor jeg endelig havde mulighed for at komme til syning. Der er syning hver anden tirsdag, men jeg kan i snit kun hver anden gang. Resultatet blev, at jeg tog til syning og fik de andre overtalt til, at vi skulle høre kampen i radioen. Så en effektiv aften, hvor jeg fik hørt landskamp samtidigt med at jeg fik syet en kjole og to par natbukser. Og atter blev jeg mindet om, hvor meget jeg egentlig holder af at nørkle. Hvem, der bare havde en symaskine.

Kjolen, som dog ikke kommer helt til sin ret. Den er bedre på.

Skriv et svar

