Fantastisk gave fra min søn

Jeg har i dag fået en ganske fantastisk gave fra min 12-åige søn. En gave han selv har lavet i sløjdtimerne i skolen, en gave som er flot lavet og ganske funktionel, en sand lille kærlighedserklæring. Gaven er en strandstol, som jeg er sikker på, at jeg vil få super meget glæde af næste sommer. Han var vildt stolt, da han kom hjem med den og jeg er en utrolig glad og lykkelig mor. En dejlig overraskelse på en ganske almindelig torsdag. Hurra for hjemmelavede gaver og små kærlighedstilkendegivelser.

Skriv et svar

