Skattejagt – bidrag til en hygge aften

Jeg tror, jeg må have verdens skønneste datter. Hun er helt utrolig omsorgsfuld og rigtig god til at overraske og glæde andre. I foråret kom jeg en dag hjem til en buket tulipaner og en Glædeligt forår hilsen. Og i dag kom jeg hjem til en lille skattejagt. På køkkenbordet lå denne seddel:

og denne, der sendte mig ind i stuen:

I stuen lå en chokoladepind, så jeg kan få mig en kop varm kakao og endnu en seddel med en ledetråd:

som sendte mig ind i soveværelset, hvor overraskelsen var fransk nougat (en af mine svagheder) og en sidste ledetråd:

Sidste post var på min datters værelse. Her lå en lille sød hilsen og Friends på DVD.

Overraskelser er altid skønne, men især de helt uventede. Jeg synes, min datters lille skattejagt var en helt fantastisk sød kærlighedserklæring og en dejlig tanke. Tænk at komme træt hjem fra arbejde og vide at både rengøring, tøjvask og en smule arbejde venter, før benene kan smækkes op og så blive mødt af sådan en hilsen – af hjertet tak.

One thought on “Skattejagt – bidrag til en hygge aften

Skriv et svar

