Gensyn med Saybia – god koncert i Tivoli

Tivolis Fredags Rock koncept er et koncept, der holder. Det er en hyggelig både at få hørt lidt live musik på, også selv om lyden ikke altid er i top og det er fedt at se så mange mennesker samlet på Plænen. I går var det The Rumour Said Fire og Saybia, der var på programmet. Jeg har ikke tidligere hørt The Rumour Said Fire live, men det var bestemt ikke sidste gang. Højdepunktet for mig var imidlertid Saybia. Jeg har altid rigtig godt kunne lide Saybia. Og selv om det var forståeligt, syntes jeg, det var ret trist, at de valgte at holde pause. Heldigvis blev det kun til en pause og ikke et endeligt farvel. Jeg hørte dem, da de spillede i Tivoli i 2008 og jeg nød gensynet i går. I mellemtiden er der ofte blive lyttet til cd’erne, det vil der fortsat blive og jeg vil glæde mig til, at der kommer nyt fra den kant. Det er en glæde, at de er tilbage.

Skriv et svar

