Skøn blog om bøger og online læseklub

Jeg er blevet fast læser af en ret skøn blog – Amrit Maria Pals blog handler om at læse og rummer en masse anbefalinger af gode bøger, både til voksne og til børn. Det jeg især godt kan lide ved Amrit Marias blog, er alsidigheden og at hun har en evne til at vinkle sine indlæg på forskellige måder. Fx er der et indlæg, hvor hun anbefaler bøger til ferien, hvor titlerne og beklædningen er valgt alt efter om det er storbyferie, badeferie eller noget helt tredje, der venter forude. Læs indlægget her. Eller hvilke film og hvilke bøger, der kan være gode at læse, når man trænger til en rigtig god tudetur. Læs her. Og tjek lige hendes beskrivelse af, hvad en Litteratur-fashinosta er – det går lige ind hos en bog freak som mig. Og så er der en online læseklub og i juni er det Erling Jepsens Hovedløs sommer, der skal læses. Jeg har fået købt bogen og glæder mig til at være en del af Amrit Marias læseklub. Se mere her. Jeg læser i forvejen en del, men glæder mig til at dele læseoplevelsen med andre, og så synes jeg, det er ret fedt, at en anden har bestemt, hvad jeg skal læse. Det er altid godt med anbefalinger og at blive udfordret på sine læsevaner. I øjeblikket læser jeg fx en bog, som jeg ikke umiddelbart selv ville have valgt, men som min far anbefalede, nemlig Anne Lønstrups Esma Birdi. Et liv i to verdener.

2 thoughts on “Skøn blog om bøger og online læseklub

  1. Hvor er du sød, Anette, at lave dette indlæg! Jeg blev vildt glad, da jeg så det, skal du vide. Tak for de rosende ord, og tak fordi du læser med! Jeg læser også fast med her hos dig 🙂

  2. Pingback: Hovedløs sommer – en lidt uforløst læseoplevelse | Anette Østers Blog

Skriv et svar

