Hæklet hagesmæk

Jeg er kommet rigtig godt i gang med at hækle og nyder godt af at kunne hente inspiration på Farmorfabrikken. Jeg er så heldig at arbejde sammen med kvinden bag denne skønne blog. Hun er super kreativ og meget gavmild med sine opskrifter. På bloggen deler hun gladeligt ud af sine ideer og giver sig tid til at skrive opskrifter ned, så det er nemt for os andre at kaste os ud i nye projekter. Det var hende, der gav mig ideen til at hækle små sutsko og nu også til hagesmæken. Find opskriften på den søde hagesmæk her. Den er hurtig og let at lave. Selv er jeg i gang med min tredje, nu mangler jeg bare at finde nogle babyer, der mangler en hæklet hagesmæk.

One thought on “Hæklet hagesmæk

  1. Iiih, det er fine! Lækker farvekombi 🙂 Og tak tak for de søde ord! Jeg kan jo kun sende dem liiiige tilbage! Burde vi ikke hækle i dag på arbejdet i stedet for at lave noget? Altså, varm kakao, boller og hækling. JOO 🙂
    Kh, M

Skriv et svar

