Fredagsrock i Tivoli – sæsonen er startet

I fredags var jeg på Wagamama og i Tivoli med min datter, målet var ud over at have en hyggelig aften sammen at høre Falulah. Jeg holder utrolig meget af at lytte til musik og har gjort det lige så længe, jeg kan huske, men jeg ved uendelig lidt om musik og er forholdsvis elendig til at huske titler på sange og bands/kunstner navne. Det samme gælder lidt mht. film. Jeg er vild med at gå i biografen og ser lige så gerne en god film, som jeg læser en bog, men jeg er elendig til at huske, hvad de forskellige skuespillere hedder og det samme gælder instruktørnavne – lidt træls, men sådan er det. Min datter ved derimod meget om musik og går vildt meget op i det, så kun kendte selvfølgelig alle navnene på programmet i fredags. Jeg kendte kun Falulah. Jeg havde derfor ikke specielt store forventninger til de øvrige to navne, som begge skulle optræde før. Først gik Vinnie Who på scenen. Og hvilken overraskelse. Det var vildt godt. Musikken fik lov til at fylde rigtig meget og der var en helt utrolig god energi på scenen, så det er absolut ikke sidste gang, jeg har lyttet til Vinnie Who. Derefter var Lucy Love på. Gennemført sceneshow og hun var total cool, men så absolut ikke min musik smag, så indrømmet, den del kunne jeg godt have været foruden. Falulah var udmærket og leverede varen, men min helt store oplevelse den aften var så afgjort Vinnie Who. Fedt at blive overrasket og endnu en gang få øget sin musik horisont.

Skriv et svar

