Oplæsning på LYN fabrikken

Så er jeg atter retur på Frederiksberg efter en utrolig dejlige uge i Århus. Fagligt har det været meget lærerigt og inspirerende og socialt har det været super hyggeligt. Jeg har fået set kære venner og fået nydt Århus i fulde drag. I går vandrede jeg efter endt arbejdsdag rundt i byens mange hyggelige gader og om aftenen blev jeg lokket med på LYNfabrikken, som jeg må indrømme, at jeg ikke tidligere havde hørt om. Men hvilket skønt sted. Jeg vil uden tvivl begynde at holde øje med deres program. I går var der litteraturoplæsning, og blandt de oplæsende var Josefine Klougart, hvis seneste udgivelse Hallerne, jeg med stor begejstring netop har læst.

Skriv et svar

