Hvor dum er det ok at være

Jeg skal til Århus i dag, og troede egentlig jeg havde 100 % kontrol. Købt billet i stillekupe, så jeg kan læse/arbejde på vejen, booket hotel og meddelt, at jeg først kommer efter senest check in. Men ak, da jeg i går lige skulle tjekke, om jeg huskede afgangstidspunktet rigtigt, var min billet til i går!! Det er bare ikke ok, jeg har – guderne må vide, hvorfor – købt billet til den 19. feb. og ikke som jeg var overbevist om til den 20. Jeg har hele tiden vist, at jeg ville af sted i dag, men må åbenbart have troet, at søndag var den 19., eller?? Det er bare en træls fejl, dels er billetten tabt, dels er der ikke ledige pladser på det tog, jeg gerne ville have været med i dag. Og så er det bare (undskyld mig mit sprog) røv irriterende, når man laver den slags fejl, hvis jeg så i det mindste bare kunne undskylde det med stress eller lign., men jeg har absolut ingen fornuftig forklaring og er bare træt af, at jeg ikke opdagede det i fredags, hvor det stadig ville have været muligt at få refunderet den fejlkøbte billet. Men men men, man skal jo se tingene fra den lyse side og tænke positivt. Det var jo trods alt meget godt, at jeg opdagede det i går og ikke, når jeg i dag sad i toget uden gyldig billet og med en bøde fra DSB på 700,- kr. for at køre med ugyldig billet.

Skriv et svar

