Vinterferie og brunch

I denne uge holder jeg vinterferie med mine to børn. En hel uge, hvor vi bare skal slappe af og nyde hinanden. I går var min søn og jeg en tur inde i byen og torsdag får vi gæster og fredag skal vi en tur i biografen. Ellers har vi ikke de store planer, men valgt at tage det, som det kommer – skønt! I dag startede vi dagen med en lækker brunch. Nu er min datter på arbejde, min søn skriver på sin stil og jeg sidder med en bog. Ferie er nu stærkt vanedannende.

One thought on “Vinterferie og brunch

Skriv et svar

