For mange bolde…

Det kan åbenbart være “farligt” at være blog-skribent på mere end en blog. Fra min kontorstol skriver jeg på lærerværelset.dk og så har jeg denne min private blog. Der er selvfølgelig ind imellem sammenfald, da jeg er mig og da mit arbejdsliv ofte rækker ind i mit private liv. Jeg er bognørd og bogelsker og det har hele tiden været min hensigt, at denne blog i hvert fald skulle afspejle min glæde ved litteratur, film, musik og teater. På lærerværelset er emnet børnelitteratur og ofte i forhold til forlagets udgivelser. Det er enkelte gange sket, at jeg har skrevet om samme emne på begge blogs, da der nok er sammenfald mellem læserne, men også læsere, der kun lader vejen gå forbi den ene af de to. Uanset er det ikke før i dag sket, at jeg simpelthen har publiceret et indlæg på den forkerte blog. Kim Langers ord var tiltænkt lærerværelset, hvor de har deres rette plads og ikke her. Men jeg tænker og håber, at fejlen vil lede fleres vej forbi lærerværelset.

One thought on “For mange bolde…

  1. Der er ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget! Er det ikke sådan man siger 🙂 Bolde i luften har du i hvert fald mange af og jeg syntes du er fantastisk jonglør 🙂

Skriv et svar

