Hjemmelavede gaver og frokost med skønne menneske…

I dag har jeg været til fødselsdag hos to skønne kvinde. Det har været en helt utrolig hyggelig eftermiddag. Skønt selskab og lækker mad. Det er aldrig helt til at vide, hvordan stemningen bliver, når man blander to vennegrupper og sætte folk sammen, som ikke kender hinanden på forhånd, men dagen i dag var en succes. Det er længe siden, jeg har været til et arrangement, der var så hyggeligt. Jeg synes, det er dejligt berigende med dage som denne, at få talt med nye mennesker og få en masse nye inputs.

Jeg har været i tvivl om, hvad jeg skulle finde på af gave. Det endte med lidt forår i form af to små løgblomster og et hjemmelavet tørklæde.

Skriv et svar

