Fra Børnetime til Fjernsyn for dig til slut…

Det er snart mange år siden, at mine børn stoppede med at se Fjernsyn for dig, men jeg må indrømme, at DRs prioritering med at fjerne det fra sendefladen, er mig helt uforståelig. Jeg synes, det er vidunderligt, at vi har fået Ramasjan, men at det skal bruges som et argument for at fjerne et stabilt samlingspunkt for mange småbørnsfamilier, forekommer mig som lidt af en falliterklæring og endnu en kvalitetsforringelse. Argumentet er enormt fald i seertal, men mon ikke det havde været bedre med en vurdering af, hvordan man fik antallet op igen i stedet for blot at fjerne et af DRs varemærker?! Man kan læse mere i Politiken her.

Skriv et svar

