The Wire

Det er vist ingen hemmelighed, at den amerikansk tv serie er rykket ind i mit hjem. Jeg lagde ud med Mad Men, og er nu i kø med de mange, der utålmodigt venter på sæson fire. I ventetiden har jeg så kastet mig over The Wire, som jeg har hørt så utrolig meget godt om, og som jeg egentlig ville være startet med, men første sæson har været udsolgt. Jeg har nu de to første sæsoner i hus og fik set første afsnit af første sæson i går, og det tegner rigtig godt, så aftenens romanlæsning er stadig lidt i fare, men jeg tænker, at kompromiset må blive et afsnit af The Wire og så lidt romanlæsningen, inden natlampen slukkes.

Skriv et svar

